Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Wednesday, 30 August 2017 00:00

Ερμίνα Παπαθεοδοσίου: Η Νεοσμυρνιά Body Builder μιλάει στην «ΦΩΝΗ»

Γράφτηκε από τον 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Ερμίνα Παπαθεοδοσίου: Η Νεοσμυρνιά Body Builder μιλάει στην «ΦΩΝΗ»

Γράφει ο εκδότης Δημήτρης Πανταζής

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως αντιμετωπίζει ο κόσμος μια γυναίκα bodybuilder; Υπάρχει κάποια αθλήτρια που θαυμάζεις και υπήρξε κάτι σαν πρότυπο για σένα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σίγουρα μια γυναίκα bodybuilder τραβάει τα βλεμμάτα πολλών λόγω το ότι δεν βλέπουν συχνά γυναίκες με έντονη μυικότητα. Δεν έχουν όμως αρνητική αντιμετώπιση, ίσα ίσα που τις πλησιάζει ο κόσμος ζητώντας συμβουλές, είτε στο προπονητικό, είτε στο διατροφικό κομμάτι. Θα έλεγα ότι ο κόσμος τις κοιτάει περισσότερο με θαυμασμό. Σαν πρότυπο δεν έχω συγκεκριμένα καμιά αθλήτρια, τις θαυμάζω όλες. Η κάθε μια έχει κάτι ξεχωριστό να θαυμάσω.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Περιέγραψε μια τυπική σου ημέρα ως αθλήτρια με ένα ιδιαίτερο πρόγραμμα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η καθημερινοτητά μου είναι λίγο εξαντλητική και αυτό δεν είναι ότι καλύτερο για αυτό το άθλημα. Ξυπνάω 6:30 και κάνω μισή ώρα ή 45 λεπτά ποδήλατο στο σπίτι. Μετά ετοιμάζω πρωινό και το φαγητό για το σχολείο του γιού μου και 8 η ώρα τον πάω στο σχολείο. Όταν επιστρέφω ετοιμάζομαι να πάω στην δουλειά. Σχολάω στις 2 το μεσημέρι και όταν επιστρέφω κάθομαι να διαβάσω όσο προλάβω τον μικρό και ετοιμάζομαι να ξαναφύγω για δουλειά στις 5. Σχολάω 9:30 το βράδυ και πάω κατευθείαν στο γυμναστήριο για την καθημερινή μου προπόνηση με βάρη που διαρκεί μία με μιάμιση ώρα. Το Σαββατοκύριακο είναι η ξεκούραση μου.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Από την εμπειρία σου πόσα μυϊκά κιλά μπορεί να βάλει μία γυναίκα σε ένα χρόνο γυμναστικής με βάρη; Εσύ πόσα υπολογίζεις πως έχεις βάλει από την αρχή;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Τα μυϊκά κιλά που μπορεί να βάλει μια γυναίκα σε ενα χρόνο με την σωστή διατροφή, προπόνηση και ξεκούραση φτάνουν οριακά τα 1,5 με 2. Από εκει και πέρα ο κάθε οργανισμός αντιδρά διαφορετικα. Εγώ έχω βάλει 2 κιλά μυϊκά σε ενα χρόνο, δεν παίζει ρόλο όμως ποσά κιλά θα είμαι στην ζυγαριά αλλά το πως θα φαίνομαι στον καθρέπτη.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιά είναι τα σημαντικότερα λάθη που έχεις κάνει όσον αφορά την προπόνηση και τη διατροφή σου στο παρελθόν; (αν έχεις κάνει).

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Κάθε χρόνος που περνάει αλλάζεις διατροφή, μαθαίνεις σε ποιές τροφές αντιδρά καλύτερα ο οργανισμός σου. Οπότε δεν θεωρώ ότι έχω κάνει λάθη στην προπόνηση και στην διατροφή απλά βελτιώνομαι συνεχώς.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πόσο διαρκεί μια τυπική περίοδος προετοιμασίας σου; Ποιές είναι οι αλλαγές που κάνεις στη διατροφή και την προπόνηση σου κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η προετοιμασία μου δεν εχει συγκεκριμένο χρονικό όριο. Εξαρτάται σε τι κατάσταση βρίσκομαι και σε ποιά κατηγορία θέλω να κατέβω. Στην προετοιμασία η διατροφή μου είναι χαμηλού λίπους και υδατάνθρακα. Η προπόνηση μου είναι πιο έντονη εκείνη την περίοδο με περισσότερες επαναλήψεις και όχι πολλά κιλά. Σημαντικό ρόλο παίζει και η αερόβια άσκηση κατά την διάρκεια της προετοιμασίας.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ζούμε σε μια εποχή όπου βομβαρδιζόμαστε καθημερινά από εικόνες ωραίων σωμάτων. Και αυτό έχει αντίκτυπο σε πολλές νεαρές κοπέλες στην εφηβική τους ηλικία όπου αντιμετωπίζουν προβλήματα με την εικόνα του σώματός τους. Τι θα έλεγες σε μια τέτοια κοπέλα; Πρέπει να «συμφιλιωθεί» με το σώμα της, πρέπει να προσπαθήσει να το αλλάξει, τι θεωρείς ότι είναι καλύτερο;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πρώτα από όλα γυμνάζουμε το σώμα για τον εαυτό μας, να νιώθουμε εμείς όμορφα και να είμαστε υγιείς. Αν μια κοπέλα δεν εχει παραπανίσια κιλά και νιώθει καλά με τον εαυτό της δεν θα της έλεγα τίποτα. Αν όμως κάποια είχε παραπάνω κιλά από οτι θα έπρεπε, σίγουρα δεν θα της χάιδευα την πλάτη για να νιώσει καλύτερα αλλά θα την παρακινούσα να ξεκινήσει οπωσδήποτε διατροφή και γυμναστήριο για δικό της καλο. Θεωρώ πως η γυναικεία ομορφιά δεν βρίσκεται μόνο στο πρόσωπο αλλά και στο σώμα.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι συμβουλή θα έδινες σε γυναίκες που τώρα αρχίζουν να ασχολούνται με το Body Building; Ποια χαρίσματα πιστεύεις ότι πρέπει να έχει μια αθλήτρια για να πετύχει στο συγκεκριμένο άθλημα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θα τις συμβούλευα να ειναι αφοσιωμένες σε αυτό που κάνουν και κυρίως να έχουν μεγάλη υπομονή, χωρίς βιασύνες γιατί με τον χρόνο χτίζεις σώμα. Θεωρώ ότι μια γυναίκα θα πρέπει να εχει κάλα γενετικά για να πετύχει στο συγκεκριμένο άθλημα. Θα πρέπει να εχει έντονα γυναίκεια χαρακτηριστικά έτσι ώστε με την σωστή προπόνηση και διατροφή να φαίνονται πιο ομοιόμορφα.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πώς πρέπει μια γυναίκα να ρυθμίσει την προπόνηση ποδιών ανάλογα με το σωματότυπό της; Πρέπει να τα δουλεύει αρκετά με βάρη για να αυξήσει τα σχήματα (εις βάρος ίσως του μεγέθους εάν κουβαλάνε αρκετό λίπος) ή πρέπει να εστιάζει περισσότερο στο άνω σώμα για λόγους συμμετρίας;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το πιο όμορφο κομμάτι σε ένα γυναικείο σώμα πιστεύω πως είναι τα γυμνασμένα πόδια. Αν κάποια γυναίκα θέλει απλά να δείχνει γυμνασμένη δεν θα την συμβούλευα να αυξήσει μυικότητα στο πάνω μέρος. Αντίθετα άμα κάποια θέλει να ασχοληθεί αγωνιστικά θα πρέπει να υπάρχει μια συμμετρία στο πάνω με το κάτω μέρος του σώματος. Πρέπει να δουλεύει αρκετά με βάρη για την αύξηση και το σχήμα των ποδιών αλλά και χωρίς πολλά κιλά όταν πρόκειται για γράμμωση. Η αερόβια άσκηση είναι απαραίτητη για τα πόδια.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως βλέπεις το μέλλον του γυναικείου Body Building στην Ελλάδα και ποιοί είναι οι αγωνιστικοί σου στόχοι για το άμεσο μέλλον;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Βλεπω ότι οι γυναικείες συμμετοχές αυξάνονται με τον καιρό και υπάρχουν νέα πρόσωπα στο χώρο που έχουν πολλα να δείξουν. Ο επόμενος μου στόχος ειναι να κατέβω σε αγωνες τον Μαΐο του 2018 και από εκει να διακρίθω για εξωτερικό. Θελω να εκμεταλλευτώ αυτό που κανω για το γυμναστήριο που ανοίγω και σίγουρα να μπορέσω στο μέλλον να κατακτήσω και αλλα πράγματα. Όσο είμαι καλά και έχω την οικονομική δυνατότητα, θα συνεχίζω να κατεβαίνω σε αγωνες και να γίνομαι ακόμα καλύτερη.

 

Διαβάστηκε 509 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Sunday, 05 November 2017 09:57
 Δημήτρης Πανταζής

 

Δημοτικός Σύμβουλος Νέας Σμύρνης

 

Εκδότης εφημερίδας "Η Φωνή της Νέας Σμύρνης"

 

Αρθρογραφεί στον τοπικό τύπο της Νέας Σμύρνης από το 2006, το 2011 αναλαμβάνει εκδότης στην "Φωνή της Νέας Σμύρνης", την εφημερίδα που ίδρυσε ο πατέρας του Αντώνης Πανταζής το 1964.

Εκδίδει και διατηρεί τα πνευματικά δικαιώματα στα εννέα βιβλία που έγραψε ο πατέρας του Αντώνης Πανταζής για την ιστορία της Νέας Σμύρνης με τίτλο "Νέα Σμύρνη - Το Χρονικό μιας Πόλης".

Εκλέγεται πρώτος σε σταυρούς Δημοτικός Σύμβουλος Νέας Σμύρνης το 2014 με την Δημοτική Παράταξη "Συμμαχία Πολιτών για την Νέα Σμύρνη".

Ως Δημοτικός Σύμβουλος ορίζεται από το Δημοτικό Σύμβουλιο Νέας Σμύρνης από τον Σεπτέμβριο 2014 έως και τον Φεβρουάριο 2017 μέλος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής όπου ομόφωνα από την ίδια την Επιτροπή εκλέχθήκε Αντιπροεδρός της ως μέλος της Αντιπολίτευσης, καθώς και μέλος Διοικητικού Συμβουλίου στο Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου του Δήμου Νέας Σμύρνης «Κέντρο Δραστηριότητας και Κοινωνικής Προστασίας παιδιών και νέων Νέας Σμύρνης (Εθνική Στέγη) εκπροσωπώντας την 3η Δημοτική Παράταξη της Αντιπολίτευσης "Συμμαχία Πολιτών για την Νέα Σμύρνη".

Από Μάρτιο 2017 έως και Αύγουστο 2019 που λήγει η τωρινή Δημαρχιακή θητεία είναι μέλος Διοικητικού Συμβουλίου στις Ενιαίας Σχολικές Επιτροπές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Νέας Σμύρνης, καθώς και μέλος στην Οικονομική Επιτροπή και Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.

Συμμετέχει ως μέλος στους τοπικούς Συλλόγους και Σωματεία της Νέας Σμύρνης "Εστία" (Σωματείο Μικρασιατικής Μνήμης) και στον "Φοίνικα" (Εξωραϊστικός Ψυχαγωγικός και Πνευματικός Σύλλογος) στο όποιο έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος.

Τελευταία άρθρα από τον/την Δημήτρης Πανταζής