Sunday, 22 March 2015 00:00

Είστε λάτρεις του τρεξίματος;

Γράφτηκε από την 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Είστε λάτρεις του τρεξίματος;

Το τρέξιμο είναι μια αερόβια δραστηριότητα, η οποία έχει αυξηθεί κατακόρυφα, σε δημοτικότητα, τα τελευταία χρόνια στους ενήλικες, άντρες και γυναίκες. Το κύριο πλεονέκτημα του τρεξίματος είναι ότι απαιτεί μόνο ένα καλό ζευγάρι παπούτσια ειδικά για τρέξιμο, μερικά ρούχα για την άσκηση που δεν κοστίζουν ιδιαίτερα, ένα δάπεδο απορροφητικό, όσον αφορά τους κραδασμούς, όπως χώμα, άμμος, ταρτάν ή ηλεκτρικός διάδρομος, και πολύ μικρή δεξιότητα. Με κάποια προσπάθεια λοιπόν, σχεδόν ο καθένας μπορεί να ωφεληθεί από αυτή τη δραστηριότητα.

Υπάρχουν, όμως, κάποιες τεχνικές που θα πρέπει να γνωρίζει κάποιος, πριν ξεκινήσει το τρέξιμο:

1) Τοποθέτηση του ποδιού. Η πτέρνα του πέλματος χτυπά πρώτη στο έδαφος, πριν από το υπόλοιπο πέλμα αλλά όχι δυνατά, εν συνεχεία πρέπει να κινηθείτε προς τα εμπρός και να δώσετε ώθηση με το πέλμα. Αντίθετα από ορισμένες απόψεις, δεν θα πρέπει να τρέχετε πατώντας στα δάκτυλα. Τα δάκτυλα θα πρέπει να είναι στραμμένα προς τα εμπρός και τα πέλματα θα πρέπει να παραμένουν κάτω από τα γόνατα και να μην μετακινούνται προς τα πλάγια όπως τρέχετε.

2) Το μήκος του διασκελισμού. Καλό είναι ο διασκελισμός να έχει σχετικά μεγάλο μήκος και να είναι αρκετά μεγαλύτερος απ' ότι κατά τη βάδιση. Είναι απαραίτητο να κάνετε πολύ καλές διατάσεις στα πόδια για την αύξηση του διασκελισμού.

3) Η κίνηση των χεριών. Τα χέρια σας θα πρέπει να κινούνται όπως και τα πόδια. Οι βραχίονες θα πρέπει να είναι λυγισμένοι και να αιωρούνται ελεύθεροι και εναλλάξ από μπροστά προς τα πίσω. Οι βραχίονες και τα χέρια πρέπει να είναι χαλαρά.

4) Η στάση του σώματος. Το πάνω μέρος του σώματός σας θα πρέπει να διατηρείται σχεδόν όρθιο και το κεφάλι και το στήθος ψηλά. Μην σκύβετε προς τα εμπρός, εκτός αν κάνετε αγώνα ταχύτητας ή γρήγορο τροχάδην.

Καλό τρέξιμο!

Διαβάστηκε 1260 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Saturday, 24 September 2016 17:34
Χριστίνα Μαυρίδου

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής - Personal Trainer

Αρθρογράφος στην Μηνιαία Τοπική Εφημερίδα Παλαιού Φαλήρου "The F Times" , Επιστημονικός Συνεργάτης στο περιοδικό Shape. Αρθρογράφος στο www.skai.gr

Πτυχιούχος του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) του Εθνικού Καποδιστριακού Παν. Αθηνών, με ειδίκευση στο κύκλο ” Άσκηση Ευρωστία και Υγεία”

Τρεις δημοσιεύσεις-επιστημονικές ανακοινώσεις στο 13ο Παν. Συνέδριο Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού - «Χρήση Της Μεσοθεραπείας Σε Αθλητές Με Προβλήματα Στον Ώμο Και Το Γόνατο», - «Εφαρμογή Ειδικών Πελμάτων Μετά Από Πελματογράφηση Παρακολούθηση Και Χρονική Διάρκεια Χρή-σης Τους» - «Διερεύνηση και Αντιμετώπιση Πε-ριστατικών Που Αφορούν Βλάβη Του Μάκρου Θωρακικού Νεύρου Σε Αθλη-τές»

Επιμορφωτικά σεμινάρια γυμναστικής (Yoga, Pilates και Personal Training), καθώς και συμμετοχή σε αρκετά επαγγελματικά συνέδρια του Fitness Meeting σε όλη την Ελλάδα.

Το πάθος της για το αντικείμενό της, τη διατηρεί σε διαρκή εγρήγορση για περεταίρω εξέλιξη των φυσικών και γνωστικών της δεξιοτήτων, ενώ ταυτόχρονα, μέσα από την εργασία της, προσπαθεί να βοηθάει τους ανθρώπους να αντιλαμβάνονται τα πολλαπλά οφέλη της προσωπικής προπόνησης τόσο στο σώμα, όσο και στο νου και την ψυχή.

www.personaltrainerchristy.com

Facebook page: Christy Μαυρίδου